Wedstrijdverslag

4de provinciale reeks B -  Speeldag 26  : Zondag 21 april 2024 – 15h00

SV BREUGEL  - GT LOMMEL KOLONIE 3 - 4

Wedstrijdverslag   :

SV Breugel laat zege uit handen glippen in de thuiswedstrijd tegen Lommel Kolonie.
Na een kwartier spelen nam Breugel de leiding na een doelpunt van Joren Vrijsen (1 – 0), maar nog geen minuut later stonden de bordjes terug gelijk doen SVB zich liet verrassen na een Lommelse aanval (1 – 1). Nog geen paniek in deze beginfase want Breugel nam terug het heft in handen en toen Bert Craeghs in minuut 25 de 2 – 1 op het bord zette leek er geen vuiltje aan de lucht. Maar weer liet Breugel zich daarna weer snel verrassen en het scorebord stond weeral snel terug op gelijke hoogte. Nog geen 2 minuten na het tweede Breugelse doelpunt tikte Kolonie de 2 - 2 tegen de netten. Veel doelpunten dus in dit eerste half uur van de wedstrijd. Maar niet het spelverloop hoe Breugel had gehoopt.  Net voor de rust dan toch een verlossend derde doelpunt voor Breugel via Dennis Kuyken waarmee SVB met een 3 – 2 voorsprong de rust in kon.
Na de pauze was het de taak van Breugel om deze voorsprong nu wel vast te houden. Maar weer kon de thuisploeg de voorsprong niet vasthouden. De ervaren Lommelse spits legde de 3 – 3 tegen de doelnetten.  Toen wat later deze ervaren spits het veld moest verlaten met een tweede gele kaart, was dit dé mogelijkheid om eindelijk de wedstrijd op slot te doen en vol voor de winnende treffer te gaan. Helaas viel die winnende treffer in de 90e minuut aan de andere kant en gingen de 3 punten mee naar Lommel.

Opstelling :  Brent Driesen, Siebe Beijk (80’), Robbe Leijnen (62), Bert Craeghs, Wouter Jongeneelen, Jens Dujourie (87’), Dennis Kuyken (75’), Bram Luyckx, Niels Winters, Joren Vrijsen (69), Martijn Geens

Wisselspelers: Jorden Pellens (87), Kevin Teirlinck (69), Jens Jansen (62), Lieven Hendrikx (80)

Doelpunten  :  Joren Vrijsen 1 – 0 (14’), 1 – 1 (15’), Bert Craeghs 2 – 1 (25’), 2 – 2 (27’), Dennis Kuyken 3 – 2 (45’), 3 – 3 (69’), 3 – 4 (90’)
Gele kaart  : Martijn Geens, Joren Vrijsen