JEUGD

Jeugdwerking SV Breugel - Voetbalvereniging Kleine-Brogel

De doelstelling van de jeugdwerking van SV Breugel is om het voetbalplezier te combineren met een voetbalopleiding.
Vanaf 5 jaar kan er aangesloten worden. Er worden proeftrainingen voorzien die bedoeld zijn als start, en om te kijken of het kind
wel wil verder gaan met voetballen.

Voor de jeugdteams werken we intensief samen met de buren van SV Herkol.  Er is 1 globale jeugdwerking met 1 jeugdbestuur voor beide clubs.

Via het ziekenfonds kunnen jeugdspelers en senoirs (tot een bepaalde leeftijd) een deel van hun lidgeld terugbetaald krijgen!
U download of haalt bij uw ziekenfonds een formulier af dat je zoveel mogelijk zelf invult, daarna wordt het door de clubsecretaris getekend; Altijd interessant om een deel van de onkosten te kunnen recupereren? Je hoeft alleen maar een formuliertje in te vullen en weer bij je ziekenfonds in te dienen.

Jeugdbestuur:

Greet Schurgers