Wedstrijdverslag

4de provinciale – ronde 3 nacompetitie promotie  : Zondag 12 mei 2024 – 15h00

SV BREUGEL – GS BREE-BEEK B 3 - 4

Wedstrijdverslag   :

De laatste ronde (finalewedstrijden) van de promotiestrijd hadden geen belang meer, want de tickets voor de promotie waren verdeeld onder de 4 winnaars van de vorige ronde.  Toch kwam er nog veel volk opdagen voor deze wedstrijd.

De feestnacht van donderdag zat misschien nog in de benen want het eerste half uur was voor de bezoekers. Daarin scoorde GS Bree-Beek ook 2 maal.  Net voor de rust toch de aansluitingstreffer van SV Breugel via Bert Craeghs (1 – 2) en dit moest weer energie geven voor de tweede helft.
Na de pauze drukte SV Breugel terug door.  Het doelpunt van Joren Vrijsen was dan ook ruim verdiend (2 – 2).  Maar de bezoekers waren gevaarlijk via hun snelle spitsen en in minuut 63 kwamen ze terug op voorsprong na zo een snelle aanval (2 – 3). Maar Breugel sloeg daarna snel terug en het was weer Joren Vrijsen die de bordjes terug gelijk hing (3 – 3).  De wedstrijd leek op een gelijkspel te gaan eindigen, maar wederom werd de snelle spits diep gestuurd en kon hij al dan niet buitenspel alleen op doel gaan om de 3 – 4 eindstand op het scorebord te zetten.

Opstelling :  Brent Driesen, Siebe Beijck, Robbe Leijnen, Bert Craeghs, Wouter Jongeneelen, Jens Dujourie, Dennis Kuyken, Jens Jansen, Lieven Hendrikx, Joren Vrijsen, Martijn Geens.

Wisselspelers: Huge Dreesen, Burhaneddin Budak, Kevin Teirlinck, Jorden Pellens

Doelpunten  :  0 – 1 (14’), 0 – 2 (33’), 1 – 2 Bert Craeghs (43’), 2 – 2 Joren Vrijsen (57’), 2 – 3 (63’), 3 – 3 Joren Vrijsen (66’), 3 – 4 (83’)
Gele kaart  : -

Rode kaart   :  -