NIEUWS

Voorstelling jeugdteams

Voorafgaand aan de wedstrijd SV Breugel-Heusden 06 vond afgelopen zaterdag de ploegenvoorstelling van de jeugd plaats. Zoals bekend is het het tweede seizoen van de jeugdsamenwerking tussen SV Breugel en SV Herkol. SV Breugel kreeg dit jaar de eer om de ploegenvoorstelling te organiseren. Het jeugdbestuur was zeer verheugd over de opkomst. Met bijna 90% van de 92 jeugdleden die de samenwerking telt van U6 tot en met U15, konden we van een mooie opkomst spreken.

Een voor een betraden de verschillende teams het veld, luid aangemoedigd door de meegekomen ouders, grootouders en aanwezige publiek. Intussen werden de namen voorgelezen door Jasper Daniels, die tussendoor ook nog even de diverse sponsors bedankten. Want naast de nieuwe uitrusting, die overal enthousiast onthaald wordt, waren er voor sommigen ook nieuwe trainingspakken en zullen de coaches en afgevaardigden straks ook in nieuwe coachjassen worden gestopt. Uiteraard hoorden de traditionele ploegfoto's alsook de groepsfoto samen met seniors en veteranen van SV Breugel ook tot de traditionele plichtplegingen.

Doorheen het seizoen zullen we regelmatig eens een team in de kijker zetten.